ÎNTREBĂRI FRECVENTE

În continuare găsești răspunsul pentru cele mai frecvente întrebări despre METRO și navigarea pe metro.md

 

Există o taxă pentru a deveni Client METRO ?
Nu, este absolut gratis.
Cum pot să devin Client METRO ? 
Vă rugăm să contactaţi personalul de la Biroul Intrare Clienti al magazinelor pentru a deveni clienţi permanenţi, urmînd următorii  paşi:
Completaţi formularele „Înregistrare Client” şi „Înregistrare Deţinător” disponibile la intrare.
Prezentaţi exemplarul original al Extrasului de Stat al companiei sau o copie cu ştampila umedă 
Prezentaţi exemplarul original al Certificatului de înregistrare a subiectului impunerii cu TVA (cod TVA) sau copia cu ştampila umedă.
Prezentaţi un act de identitate în original (buletin de identitate, paşaport sau permis de conducere).
Cum este asigurată calitatea la Metro  Cash&Carry Moldova?
METRO ia iniţiativa de a instrui producătorii cu privire la standardele internaţionale de calitate. Prin menţinerea în lanţ a unor controale stricte a calităţii, departamentul nostru de calitate vă asigură că veţi obţine produse de calitate în orice moment.
Pot obţine toate livrările mele de la Metro  Cash&Carry Moldova?
Da, cu siguranţă. Cu peste 20,000 de articole din categorii de produse alimentare şi nealimentare, clienţii noştri au confortul de a obţine toate livrările de la o singură sursă.
Care este beneficiul preţului la Metro  Cash&Carry Moldova?
Există un beneficiu major al preţului la Metro Cash & Carry Moldova, pentru că eliminăm costurile de distribuţie prin cumpărarea directă de la producători, fermieri şi alte surse - atât pentru vânzări en-gros, cât și pentru cumpărături unice. Aprovizionarea prin cantităţi mari, oferă de asemenea un avantaj la preţ, pe care îl oferim şi clienţilor noştri.
Cum pot achita la Metro  Cash&Carry Moldova?
Puteţi plăti:
- Cash
- Ordin de plată: marfa se ridică pe baza copiei a OP vizat de bancă după încasarea mijloacelor băneşti de către banca beneficiarului. 
- Card bancar, VISA , MASTER CARD.
Îşi pot primi clienţii bunurile la uşă?
Da, cu soluţia de Livrare METRO, clienţii persoane juridice pot primi bunurile la uşa lor.
Care este politica de discount la METRO?
Clienţii se pot bucura de cele mai mici preţuri posibile şi oferte promoţionale.
Care este garanţia calităţii produselor?
Măsurile de asigurare a calităţii de la METRO, asigură cea mai bună calitate a tuturor produselor alimentare şi nealimentare disponibile.
Care sunt orele de lucru la Metro  Cash&Carry Moldova?
Luni-sîmbătă: 6:00 (Bălți 6:30) - 21:00;
Duminică: 8.00-21.00
Ce fac daca am pierdut Cardul METRO?
Cardul de Client este proprietatea METRO. Pierderea acestuia trebuie notificată imediat către METRO. In baza unui acte de identitate clientul își poate reface cardul la cel mai apropiat magazin METRO.

CÂTEVA MOTIVE BUNE PENTRU A DEVENI UN CLIENT

Prețuri mici  
Produse de calitate accesibile la cele mai bune preţuri, datorită unei abordări de cumpărare sistematică.
Disponibilitatea în stoc
Sistemul computerizat de management al mărfurilor asigură disponibilitatea produselor la cerere.
Totul sub un acoperiş (One-stop shop)
Mai mult de 35,000 de produse alimentare şi nealimentare oferite sub un singur acoperiş pentru a economisi timp.
Garanţia calităţii
Tehnicile de asigurarea a calităţii şi de depozitare modernă, asigură disponibilitatea bunurilor la o calitate înaltă.
Parcare gratuită
Spaţii vaste pentru parcarea gratuită a vehiculelor de toate tipurile.
Servicii post-vînzare
Personalul instruit este întotdeauna gata să ofere servicii post-vînzare pentru clienţii noştri valoroşi.
Activităţi de promovare
Pentru diferite oferte promoţionale/scheme, clienţii vor primi poşta METRO la fiecare două săptămîni. Este de asemenea disponibilă şi informarea prin e-mail, telefon şi SMS.
Un sistem simplu dar cuprinzător de facturare
Clienţii pot examina propriile stocuri folosind factura detaliată generată de calculatorul nostru.
O bună valorificare a banilor
O gamă largă de produse diferite şi de calitate, la cele mai mici preţuri posibile, care cresc profitabilitatea.

PAŞII PENTRU A DEVENI UN CLIENT METRO

  • Pentru înregistrarea în magazin la Biroul Intrare Clienţi angajatul METRO vă va solicita datele personale. Pentru înregistrare persoană fizică vei prezenta un act de identitate (buletin, permis de conducere), pentru înregistrarea persoanelor juridice copia  Extrasului din Registraul de Stat a Întreprinderii cu ştampila umedă, sau o altă dovadă a înregistrării a Companiei, certificat de înregistrare a subiectului impunerii cu TVA (cod TVA) : original sau copie cu ștampila umedă, ștampila / procura și act de identitate.

Avantajele tale
ofertele metro
cele mai noi
cataloage
Le găsești
aici
Răsfoiește acum
catalog oferte metro - reviste metro cu reduceri si promotii
noutățile metro
ții să fii
mereu informat?
Aici te poți abona
pentru noutăți și oferte
Aplică acum
newsletter metro informatii oferte promotii
Întreabă METRO
ÎȚI ACORDĂM SUPORTUL DE CARE AI NEVOIE
Suntem mereu aici pentru a te ajuta 
Contactează-ne