Înregistrare client nou

Aplică pentru cardul METRO

Serviciul Livrare METRO

Servicul livrare

Serviciul Livrare METRO

Ce înseamnă Serviciul Livrare METRO?

  • Se adresează clienţilor profesionişti prin posibilitatea livrării celor mai competitive produse alimentare şi nealimentare de pe piaţa locală la cele mai bune preţuri.
  • Reducerea numărului de furnizori cu care colaboraţi  şi respectiv al erorilor şi cheltuielilor ce vizează evidenţa facturilor şi informaţiile contabile;
  • Abordarea profesionistă si flexibila a nevoilor şi dorinţelor fiecărui client în parte în ceea ce priveşte sortimentul, termenii de livrare, plasarea comenzilor, tipurile de plată;
  • Maximizarea cifrei Dvs. de afaceri  prin optimizarea cheltuielilor de transport şi achiziţii ;
  • Economisirea timpului preţios, care poate fi folosit mai eficient pentru gestionarea afacerii Dvs. ;
  • Siguranţa în ceea ce priveşte calitatea şi certificarea mărfurilor livrate, respectarea lanţului frigorific a Principiilor HACCP (sistem de management al siguranţei produselor alimentare) si a standardelor ISO 22000.

Cum să deveniti client Livrare METRO ?

  • Contactaţi departamentul Sectia Vanzari si Relatii Clienti din cel mai apropiat magazin METRO pentru a afla cum puteti beneficia de Programul Livrare;
  • Semnaţi contractul de livrare ;
  • Stabiliţi sortimentul si obtineti acces la serviciul de comenzi online METRO;
  • Plasaţi comenzile pe www.metro.md/onlineordering sau prin alta metoda accesibila pentru Dvs.

Cum să ne contactaţi?

Chişinău:
METRO Chişinău 1 : com. Stăuceni, str. Chişinău 5, tel : +373 (22) 405-250
METRO Chişinău 2 : mun. Chişinău, bl. Dacia 61, tel : +373 (22) 400-159

Bălţi:

METRO Bălţi : mun. Bălţi, str. N.Iorga 9, tel : +373 (231) 54-459