Detalii despre METRO Moldova (Chișinău, Bălți) | Metro

METRO Moldova

METRO Cash & Carry Moldova și-a deschis ușile pentru clienții săi în Decembrie 2004, în orașul Chișinău, fiind şi prima companie care a introdus pe piaţa din Moldova un nou sistem de vânzare – cash & carry. Încă de la intrarea sa pe piaţă, compania şi-a concentrat activitatea pentru a le oferi clienţilor săi o gamă variată de produse, cu un raport optim calitate-preţ, precum și oferte periodice avantajoase.

 

Începând cu luna octombrie 2006, METRO Cash & Carry Moldova și-a extins activitatea, deschizând al doilea magazin în orașul Chișinău și primul magazin în orașul Bălți, astfel încât la finele anului 2006 activitatea operațională a companiei cuprindea  trei magazine cu un spațiu comercial în total de peste 18000 m2. 

 

Pentru a consolida parteneriatul pe care îl are cu ai săi clienţi profesionişti din industria ospitalieră și revânzători, în aprilie 2010 METRO Cash & Carry Moldova lansează serviciul Livrare. Oferind astfel oportunitatea clienților de a primi de la un furnizor de încredere sortimentul și calitatea de care au nevoie.

METRO Cash & Carry Moldova oferă clienților săi o gamă variată de produse de peste 25.000 de articole, are implementate standarde internaționale în siguranța alimentară: ISO 22.000 si HACCP iar clienții magazinelor sunt deserviți de către cei peste 600 de angajați profesioniști.

 

METRO este unul din specialiştii internaţionali în domeniul vânzărilor en-gros şi retail. Compania își desfășoară activitatea în 35 țări și angajează peste 104,000 de oameni din întreaga lume.  În anul financiar 2017/18, compania METRO a înregistrat un volum al vânzărilor de €36,5 miliarde. Compania oferă soluții individualizate pentru a satisface cererea la nivel regional și internațional pentru clienții săi angrosiști și din vânzări cu amănuntul.  Prin intermediul mărcilor sale comerciale  METRO/MAKRO Cash & Carry și Real, precum și prin intermediul serviciilor de livrare și prin inițiativele privind digitalizarea, compania METRO stabilește standardele pentru viitor: focalizarea pe client, soluții digitale și modele de afaceri sustenabile.

Clienții noștri

1 HoReCa (hotele, restaurante, companii de catrering)

2 Revânzători

3 Oficii, birouri, companii prestatoare de servicii

4 Consumatori finali

 

 

Pe baza legitimației METRO, clienții au acces ușor la toate produsele, precum și la serviciile de consultanță oferite în fiecare magazin de către echipele noastre de specialiști.